Цілодобовий режим відновлено!

Ми допомагаємо вашим улюбленцям навіть у комендантську годину.

Нічна зміна триває з 19:00 до 9:00 години наступного дня.

Можливий нічний виклик ветеринарного лікаря додому (з подальшою госпіталіацією у клініку).

В клініці з 9:00 до 10:00, з 19:00 до 20:00 триває перезмінка між персоналом — в цей час приймаємо тільки ургентних пацієнтів.

Запис на прийом тільки у денний час з 10:00 до 18:00 години, у нічний час прийоми ведуться у порядку живої черги.

Ветеринарна клініка «Гранд Плюс» надає дуже зручну для власників тварин послугу – виклик ветеринарного лікаря додому. Ми обслуговуємо пацієнтів у місті Одесі та передмісті.

Викликати ветеринара додому у нас Ви можете 24 години на добу за телефонами (048) 701-21-75, (068) 813-51-95 (Киевстар), (073) 021-90-77 (Лайф)

У випадку, якщо Вашому вихованцю потрібне стаціонарне лікування, питання транспортування тварини до клініки вирішується ветеринарним лікарем.

В домашніх умовах наша ветеринарна клініка надає широкий спектр послуг – від консультації та вакцинації тварин до надання екстреної ветеринарної допомоги.

Чому варто викликати ветеринара додому?
  • Це вам зручно. Можна домовитись про виїзд ветеринарного лікаря до початку або після закінчення Вашого робочого дня,
  • Це комфортно вихованцю. Погодьтеся, кожна поїздка до клініки – стрес для тварини. І не варто піддавати йому і без того хворого улюбленця.
  • У домашніх умовах можна проводити велику кількість медичних маніпуляцій.
  • Доступна для Одеси вартість виклику.
Коли викликати ветеринарного лікаря додому?
  • Діарея і блювота, що тривалий час супроводжуються слабкістю, відсутністю апетиту.
  • Швидке збільшення живота з наростаючим занепокоєнням тварини та подальшою її апатією.
  • Травми. Навіть якщо тварина вигладить здоровою.
  • Виділення гною з органів, рани, швів.
  • Якщо тварина не може помочитись довгий час, неспокійно, якщо є кров у сечі.
  • Гостре запалення гортані чи горлянки з занепокоєнням, задухою.
  • Пологи.
  • Порушення свідомості.
  • Судоми.
  • Висока температура.
  • Отруєння.
  • Ускладнення після операції.
  • Слабкість, млявість, відсутність апетиту, апатія без ясних причин.

У цих випадках обов’язково необхідно звернутися до ветеринарної клініки, або викликати ветеринарного лікаря додому.

Крім того, ветеринарний лікар виїжджає додому також для огляду нещодавно придбаних тварин, оцінки їхнього фізіологічного стану, рекомендації щодо годування та утримання, проведення вакцинації котів та собак, обробки від глистів тощо.

Колектив ветеринарної клініки «Гранд плюс» бажає кожному своєму пацієнтові здоров’я, а у разі проблем надасть професійну та своєчасну допомогу!